e-NEWSandViews: An Editorial Post

An Editorial Post

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Η ηθοποιός Ρένια Λουιζίδου μιλά για το πρόγραμμα Αναδοχής Παιδιού

Η δημοφιλής ηθοποιός Ρένια Λουιζίδου μίλησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων για το πρόγραμμα Αναδοχής Παιδιού. Εδώ και πολλά χρόνια είναι Ανάδοχος σε ένα αγοράκι από την Γκάνα και σε ένα κοριτσάκι από τη Βραζιλία.

«Το 2000, που γεννήθηκε ο γιος μου, ενημερώθηκα για τις δράσεις της οργάνωσης. Μου φάνηκε πολύ απλό και πολύ όμορφο να μπορώ να βοηθήσω ένα παιδάκι σαν αυτό που κρατούσα στην αγκαλιά μου. Έχουμε τακτική επικοινωνία μέσω της ActionAid και μαθαίνουμε νέα από την κοινότητά τους. Τα παιδιά μιλούν για την καθημερινότητά τους, για τα παιχνίδια τους, για το σχολείο τους.

Έχω στον καθρέφτη μου φωτογραφίες του αγοριού, δίπλα στου γιου μου, από τότε που ήταν 7 χρονών μέχρι σήμερα που είναι 15. Είναι κατά κάποιον τρόπο ένας μακρινός μου συγγενής. Σκοπεύουμε πολύ σύντομα να τον επισκεφθούμε οικογενειακώς, με την βοήθεια της ActionAid, η οποία μας δίνει αυτή την δυνατότητα.

Το σημαντικό είναι ότι τα λεφτά δίνονται, έτσι ώστε αυτοί οι άνθρωποι να αλλάξουν την πραγματικότητά τους. Να φτάσουν σε κάποιο σημείο να μην μας χρειάζονται πια και όχι απλά να “βγάλουν” άλλη μια μέρα. Με 72 λεπτά την ημέρα, μπορούμε να δώσουμε πίσω το δικαίωμα σε ένα παιδί να ονειρεύεται το μέλλον του και αυτό μας κάνει να αισθανόμαστε πολύ καλά μέσα μας. Είναι τόσο απλό αλλά τόσο σημαντικό» -
ACTIONAID