e-NEWSandViews: An Editorial Post

An Editorial Post

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Το τραγούδι των δελφίνων και η απάντηση από τον Γιώργο



Διασκευάζοντας το "δελφίνι δελφινάκι",

ΟΙ ΔΕΛΦΙΝΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ:
Καβάλα στο καλάμι
καρέκλα ζήτησα
και αρχηγός να γίνω
που τ’ αποθύμησα,
τ’ αποθύμησα.

Δελφίνος είμαι Γιώργη
τρέχω πιο γρήγορα
πρωθυπουργός να γίνω
να σβήσω κρίματα (επωδός).

Γυρνούσα και ζητούσα
σταυρούς για πάρτη μου
ψάχνοντας απ’ το πλήθος
το παντεσπάνι μου.
Παντεσπάνι μου.

Ή κατά το δημώδες των κλεφτόπουλων:
ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΑ 

ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΑΝΤΑ:
Κορόιδο δελφινάκι
πάμε και στοίχημα
πως αρχηγός θα μείνω
με το όποιο τίμημα;
Το όποιο τίμημα.

Δελφίνοι, είμ’ ο Γιώργος
τη μάνα μου άκουσα
πρωθυπουργός να μείνω
κι εγώ πειθάρχησα (επωδός).

Η λύση που κοιτούσα
είν' τα ρεγάλα μου
να έχω εξουσία
και τη κουτάλα μου. 
Τη κουτάλα μου.

Ή σε απλά Ελληνικά του αρματωλού ή καπετάνιου:
I WAS TOLD BY MY MOTHER
TO FEED MYSELF AND MY BROTHER